سایت های مرتبط با علوم دام و طیور
 
علوم دام و طیور 91
 
 


این سایت اطلاعات جامع و کاملی در مورد بخش های مختلف پرورش طیور و سایر موارد جانبی نگهداری طیور در اختیار علاقمندان و شاغلان این صنعت قرار میدهد.

www.feathersite.com

این سایت جزو معدود سایت هایی است که لینک های فراوانی ازنژاد های طیور, دانشگاه ها , موسسات , مراکز پرورش طیور , تولید کنندگان تجهیزات پرورش طیور و... در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهد که پیشنهاد میشود حداقل برای یک بار از این سایت دیدن کنید.

www.ansi.okstate.edu/poultry

این سایت که متعلق به دانشگاه اوکلاهما میباشد اطلاعات کاملی از نژاد های مختلف طیور اعم از جوجه ها,غاز,اردک,بوقلمون و ... و منشاء جغرافیایی نژاد های مختلف به بازدیدکنندگان ارائه میدهد .

www.wpsa.com

وب سایت انجمن جهانی علوم طیور میباشد که مقر آن در هلند است و دارای اعضایی در سطح بین المللی است که بادرج آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به طیور نسبت به اطلاع رسانی به مخاطبان بین المللی اقدام میکند . این انجمن دارای دفاتر و شاخه های مختلفی در اروپا, آسیا و آمریکا است که شاخه انجمن جهانی علوم طیور در ایران نیز فعال است که مقر آن در تهران دایر میباشد و مسئولیت آن بر عهده آقای مصطفوی میباشد .

با عضویت رایگان در این سایت میتوانید آخرین اخبار و اطلاعات اضافه شده به سایت از طریق خبرنامه الکترونیکی که به ای میل شما ارسال میشود دریافت نمیایید.

www.poultry.org

این سایت با هدف حمایت از گونه های مختلف طیور و شیوه های مناسب پرورش کشتار و نگه داری طیور طراحی شده و گردانندگان این سایت معتقدند با کمک اطلاعات موجود در این سایت مرغداران می توانند با دانش بیشتری به مقابله با بیماری های طیور بپردازند بدون آنکه آمار تلفات آنها بالا برود.

www.agric.nsw.gov.au

وبسایت تغذیه دام و طیور دپارتمان کشاورزی نیوساوثویلز استرالیا میباشد که درباره تمامی موضوعاتی که مربوط به تغذیه دام و طیور میشود مطالب خواندنی و مستند علمی دارد. این پایگاه در مورد پرورش غاز, اردک, بوقلمون تا مرغ و پرورش و تولید تخم مرغ و جلوگیری از بیماری های واگیر دار بین دام و طیور مطالب متعددی دارد.

www.thepoultrysite.com

این وبسایت با هدف ارائه اطلاعات رایگان به تمامی دست اندرکاران این صنعت در سراسر جهان طراحی شده که پرورش دهندگان و تولید کنندگان و علاقمندان پرورش طیور میتوانند به کمک این سایت اطلاعات خود را افزایش دهند همچنین در این سایت آخرین اخبار و اطلاعات به همراه تقویمی از رویداد ها و وقایع مرتبط, گرد همایی ها , و نمایشگاه ها, مصاحبه ها , کتاب ها , و مقالات مربوط به طیور ارائه شده است.

http://netvet.wustl.edu/birds.htm

سایت هایی در مورد بخش های مختلف پرورش طیور در این سایت ذکر شده است. همچنین در این سایت می توان دسته بندی سایت های سایر حیوانات را نیز مشاهده کرد، که با انتخاب آنها لینک هایی باز می شود که سایت های دانشگاه ها ، مراکز و موسسات پرورش طیور و ... ذکر شده و شما می توانید از طریق این سایت ها به موضوع خود دست یابید.

http://poultry.mph.msu.edu/

این سایت بخش های جالبی در مورد ژنتیک طیور دارد، که علاقه مندان می توانند با مراجعه به این وب سایت از مطالب جالب در مورد ژنتیک جوجه و همچنین ژنوم جوجه  اطلاعاتی کسب کنند.

http://www.the-coop.org/links/links.html

این سایت نیز سایت های مختلف پرورش طیور، صنعت طیور ، نژادها ، موسسات ، پرندگان آبزی ، کالج ها و موسسات تحقیقاتی و ... را معرفی کرده که می توان از این طریق به مطالب دلخواه دسترسی پیدا کرد.

http://www.urbanext.uiuc.edu/eggs/

این سایت در واقع بخش ترویج و خدمات آموزشی دانشگاه ایلینویز در آمریکا است ، که در بخشی از وب سایت خود مراحل آنکوباسیون و رشد جنینی جوجه را نشان می دهد.

http://chicken.genomics.org.cn/

این سایت همان طور که نام آن پیداست در مورد ژنتیک طیور مطالب جالبی را در بر دارد.

http://www.poultrypress.com/

این مرکز نشر که اختصاصا در زمینه انتشار مجله و کتاب های مربوط به صنعت طیور و پرورش ماکیان فعالیت می کند، فعالیت خود را  با فروش ماهانه Poultry Press   آغاز کرده و تنها ویژگی آن فروش آنلاین و از طریق اینترنت میباشد.

http://ag.ansc.purdue.edu/poultry/links.htm

در این سایت نیز می توانید آدرس سایت هایی که در مورد پرورش طیور مطالب جالبی دارند را بیابید. از جمله بحث های مربوط به تغذیه پرندگان ، سایت های تجارت طیور و ... .

http://www.poultry.uga.edu/

در این پایگاه اطلاع رسانی که با مقاصد آموزشی و ترویجی راه اندازی شده ، شما می توانید با اجزای مختلف بدن جوحه و طیور آشنا شده و آگاهی بیشتری در مورد عملکرد هر یک از قسمت های بدن جوجه داشته باشید.

http://www.shagbarkbantams.com/

این سایت برای اطلاع رسانی در زمینه راههای کنترل بیماری های واگیر دار در بین طیور راه اندازی شده و در آن انواع بیماری ها با ذکر علائم و راه های شناسایی آن ذکر شده است. در این سایت همچنین می توان مقالات بهداشتی طیور را مشاهده کرد.

 

 

www.ipiran.com/c/egoall

اتحاديه مرغ گوشتي

 

www.infopoultry.net

اخبار اطلاعات تلاونگ

 

www.ipiran.com

اخبار اطلاعات طیور

 

www.sdocp.infopoultry.net

انجمن توليدكنندگان جوجه يكروزه

 

www.farmphoto.com

آرشيو تصويري دام ، مرتع و كشتزار در محيط وب

 

www.ipiran.com/c/tjtall

تاسيسات و تجهيزات طيور

 

www.ipiran.com/c/toall

تعاوني هاي مرغ تخمگذار

 

www.ipiran.com/c/tgoall

تعاوني هاي مرغ گوشتي

 

www.ipiran.com/c/drmall

درمانگاههاي طيور

 

www.shotormorghir.persianblog.com

شتر مرغ

 

www.mpfc.infopoultry.net

شركت تعاوني مرغداران مركز

 

www.eram.infopoultry.net

شركت مرغ اجداد ارم

 

www.ipiran.com/c/droall.htm

شركتهاي دارويي طيور

 

www.ipiran.com/c/ktgall.htm

كشتارگاههاي طيور

 

www.sdocp.infopoultry.net

ماهنامه صنايع مرغ ايران

 

www.ipiran.com/c/mdgall.htm

مرغداران تخمگذار

 

www.ipiran.com/c/mdgall.htm

مرغداران گوشتي

 

www.agri-jahad.org/dam

معاونت امور دام

 

www.infopoultry.net

موسسه اطلاعات مرغداری

 

www.iranpoultry.com

اخبار و اطلاعات مرغداري

 

www.ipiran.com/c/etoall

اتحاديه مرغ تخمگذار

 


نظرات شما عزیزان:

ahmadzade
ساعت11:56---26 فروردين 1392
با عرض سلام خدمت دوست گلم خوبی .وبلاگ خوبی دارید .برای افزایش پیج رنک گوگل سایت خود با وبسایت ما تبادل لینک کنید خوشحال میشم با تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1398برچسب:دام,طیور, :: 10:2 :: توسط : farshad

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علوم دام و طیور 91 و آدرس daltonha91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 8734
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1